Haagse Islam Democraten claimen een hondenverbod

Hondeverbod.

Viervoeters horen in de natuur en niet in een huis. Hasan Küçük Islam democraten vindt het houden van honden dierenmishandeling en daarom zou het volgens hem strafbaar moeten worden.

UPDATE: Afgelopen zaterdag onstond ophef in de media over een verbod op het houden van honden, dat Küçük zou hebben voorgesteld. Maar hij zegt nu dat zijn woorden uit verband zijn gerukt.

Afgelopen week was in de Haagse gemeenteraad een fel debat over het gemeentelijk dierenbeleid, zegt Küçük.  Tijdens dit debat liet de fractievoorzitter slechts weten dat hij het zielig vind dat honden soms 23 uur per dag in een flat opgesloten zitten.

Het hondenverbod

Trouw 02.02.2012 Nuweira Youskine Was zijn favoriete klusje, het uitlaten van de hond van zijn buurmeisje, eigenlijk wel geoorloofd volgens de islam?  En we hebben al zoveel splijtzwammen in de samenleving. Dit is een zeer sluipende. Je ziet het wel eens in het bos, of op straat. 

De één haalt de riem strakker aan en beveelt zijn viervoeter wat dichter naar zich toe. Hij werpt degene die hem tegemoetkomt een wantrouwige blik toe. De ander versnelt zijn pas en draait zijn hoofd weg van het hondenbaasje. Zijn neus is licht opgetrokken.

Islam Democraten: toch geen hondenverbod

Den HaagFM 30.01.2012 Raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten wil toch geen verbod op honden in Den Haag. Dat heeft hij tegen Omroep West gezegd.

De Telegraaf schreef zaterdag dat Küçük een verbod op honden als huisdier wil omdat dit dierenmishandeling zou zijn.  Nu beweert hij alleen…Lees meer

Hasan Küçük:’Geen sprake van hondenverbod’

RTVWEST 30.01.2012 DEN HAAG – De Haagse Islam Democraten wil geen verbod op hondenbezit in Den Haag. Dit laat fractievoorzitter Hasan Küçük maandag weten in een reactie aan Omroep West.  Lees verder

Moslimpartij: Geen sprake van hondenverbod

AD 30.01.2012 De Haagse politieke partij Islam Democraten wil helemaal geen verbod op hondenbezit in Den Haag. Dit laat fractievoorzitter Hasan Küçük vandaag weten in een reactie aan Omroep West.

Lees ook: Moslimpartij pleit voor hondenverbod 

‘Islam Democraten wil hondenvrij Den Haag’

RTVWEST 28.01.2012  DEN HAAG – Er moet een verbod komen op hondenbezit in Den Haag. Het in huis hebben van honden is pure dierenmishandeling. Dat zegt het Haagse raadslid Hasan Kücük van de Islam Democraten zaterdag in de Telegraaf.  Lees verder

Raadslid Islam Democraten wil hondenverbod

Den HaagFM 28.01.2012 Het in huis hebben van een hond moet verboden worden, omdat dat pure dierenmishandeling is. Dat zegt het Haagse raadslid  Hasan Küçük van de Islam Democraten in de Telegraaf. Volgens hem horen honden in de natuur, maar niet in huis. Küçük zegt dat hondenbezit in Den Haag…Lees meer

Moslimpartij pleit voor hondenverbod

VK 28.01.2012 het Haagse raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten vindt dat het in huis hebben van een hond moet verboden worden, omdat dat pure dierenmishandeling is.

‘Verbied honden’

Telegraaf 28.01.2012 Het in huis hebben van een hond moet verboden worden, omdat dat pure dierenmishandeling is. Dat stelt het Haagse raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten.

Moslimpartij pleit voor hondenverbod

AD 28.01.2012 Dhet Haagse raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten vindt dat het in huis hebben van een hond moet verboden worden, omdat dat pure dierenmishandeling is.

Haagse islampartij wil hondenverbod

Spits 28.01.2012 Het moet verboden worden in Den Haag om een hond als huisdier te hebben. Dat vindt tenminste het Haagse raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten, zo meldt De Telegraaf.

Volgens de moslimpartij horen de viervoeters in de natuur en niet in een huis. Küçük vindt het houden van honden dierenmishandeling en daarom zou het volgens hem strafbaar moeten worden.

3 Reacties op “Haagse Islam Democraten claimen een hondenverbod

  1. ik claim een moslim verbod

  2. Ik vind dat dat hele volk op moet donderen. Bijvoorbeeld: als ik ergens te GAST ben dan pak ik ook niet zomaar iets uit de koelkast of bepaal ik ook niet de regels…. als je het iet bevalt hoe het hier gaat moet je maar opdonderen naar je eigen land. Ik heb 2 prachtige mooie duitse herders die geen vlieg kwaad doen en als iemand ze aan raakt met zn gore klauwen merkt diegene dat nog wel! Het slaat nergens op om voor zoiets te gaan pleiten!!! Ze moeten zelf maar honde gaan nemen zodat ze zelf zien wat voor trouwe lieve beesten het zijn! Denk dat ze hoofddoekenbelasting maar door moeten zetten als ik mijn lieve honden kwijtraak aan die vuile turk! En daaraantegen, waar wil je die honden laten? In de zee? Spuitje geven dan maar? Allemaal kogel door de kop van mijn schatten? Ik ben geen racist ookal lijkt dat wel zo, maar langzamerhand begint ook mijn bloed te koken van die hondenhaters! Weg ermee en op naar minder!!!! Tijd voor een moslim verbod in ONS mooie kaaskoppenlandje … laat ze maar lekker ergens anders moskeëen bouwen… in de woestijn ofzo waar niemand last heeft van dat gejank wat uit die foeilelijke hondenhatertoren komt….gewoon varkens bij ze naar binnen gooien hebben we nergens last van

  3. Ik vind dat dat hele volk op moet donderen. Bijvoorbeeld: als ik ergens te GAST ben dan pak ik ook niet zomaar iets uit de koelkast of bepaal ik ook niet de regels…. als je het iet bevalt hoe het hier gaat moet je maar opdonderen naar je eigen land. Ik heb 2 prachtige mooie duitse herders die geen vlieg kwaad doen en als iemand ze aan raakt met zn gore klauwen merkt diegene dat nog wel! Het slaat nergens op om voor zoiets te gaan pleiten!!! Ze moeten zelf maar honde gaan nemen zodat ze zelf zien wat voor trouwe lieve beesten het zijn! Denk dat ze hoofddoekenbelasting maar door moeten zetten als ik mijn lieve honden kwijtraak aan die vuile turk! En daaraantegen, waar wil je die honden laten? In de zee? Spuitje geven dan maar? Allemaal kogel door de kop van mijn schatten? Ik ben geen racist ookal lijkt dat wel zo, maar langzamerhand begint ook mijn bloed te koken van die hondenhaters! Weg ermee en op naar minder!!!! Tijd voor een moslim verbod in ONS mooie kaaskoppenlandje … laat ze maar lekker ergens anders moskeëen bouwen… in de woestijn ofzo waar niemand last heeft van dat gejank wat uit die foeilelijke hondenhatertoren komt….gewoon varkens bij ze naar binnen gooien hebben we nergens last van. Zo kwaad kan ik hier van worden… kan der wel uren over doortypen. Verbod op moslims! Dat moetwn we hebben hier! En what the fuck wist niet eens dat ze ookal hun eigen groep hadden…. die mensen horen niet hun eigen groep te hebben want die denken alleen maar aan het welzijn van hun geloof en hun manier van leven. Als ik mijn honden kwijtraak aan een van die kebapvreters ben ik de eerste die opstaat en ze op zn hollands der uit smijt. Met alle plezier 😉 groetjes uit ondertussenmoslimhatergewordenland 😉

Geef een reactie

